11. syyskuuta 2009

Uusi asunto!

Vihdoin ja viimein pääsin uuden asunnon järjestelemisen tiimmellyksestä kirjoittamaan. :)
Miusta tuli virallisesti Espoolainen nyt sit ja nautin suuresti maisemista, jotka muistuttaa hyvin pitkälti Lappeenrantaa.

Netta tuntuu tykkäävän kovastikkin maisemista ja siitä että saa juosta vapaana metsässä. Siinä samalla saadaan Samun kanssa opetettua neidille hieman tapoja ;) Jääräpäinen likka todellakin on, se ollaan huomattu. Neiti saikin eilen kunnon rökityksen, kun työkaverin 5 kuukautinen Samojedi tuli kyläilemään ja pisti 6-0 Nettaa, ennen kuin neiti hokasi pistää vastaan nuorelle herralle. :)

Kavereita koirista loppujen lopuksi tuli ja tavataan uudestaan Otson kanssa. :)

Huomenna olisi tarkoitus mennä ainokaisen siskoni luokse syömään ja ottaa tuo kauhukakara mukaan. Katsotaan sitten miten neiti suhtautuu linja-autoon, vaikka ollaankin jo moisessa matkustettu eläinlääkärille. Lekuri totesi neidin olevan kunnossa ja pirteä nuori neiti kaikin puolin.

Mutta se siitä tällä kertaa... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti