29. syyskuuta 2009

Väsyttävä Tiistai..

Kylläpä väsyttää, eikä oo vasta kun tiistai menossa. Vielä kolme aamua, niin pääsen nauttimaan taas viikonlopun kiireettömyydestä (no en tiedä, kun tuparitkin la iltana), mutta toivon ja unelmoin.
Töissä menee silleen miten ennenkin, eli ihan jees meininki. Samun sain luopumaan tietokoneestaan ja antamaan sen entiselle työkaverilleni kouluhommia varten. Netta kasvaa ja epäilen että neidillä on uhmaikä tai joku menossa, kun alkaa mennä kiellot ja käskyt kuuroille korville.

Hain eilen kouluun, siis amk:hon, jos vaikka pääsisinkin opiskelemaan jotain fiksua, tosin kaverin tuskailut pelottaa pikkusen (aloitti koulun siis kaksi viikkoa sit ja nyt jo tenttejä yms. tehtäviä tuhatmäärin) mutta ONNEKSI on tuo ihana nörtti mies joka ymmärtää noista jotain (ainakin matikasta jos ei muusta). Pitäkäähän siis peukkuja, että pääsisin koulun penkille..

Sitten hieman vakavampaan...Nimittäin Ticon kuolemasta tulee Vuosi perjantaina 2.10. enkä tiedä itkeäkkö vai nauraa.. Tico on ollut aika paljon miun mielessä lähiaikoina ja oon Samua varottanu parkumisestanmi jo. (muutamat itkut jo päässy illalla nukkumaan mennessä) Mutta mie tiedän että Ticolla on hyvä olla. Mie tiedän että Miun rakas oma Ticoni kattelee miun touhuja tuolta pilven reunalta.

R.I.P. My Darling

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti