Oon alkanu miettimään elämääni viime päivinä ja
huomannu kui onnekas
oon ollu.
Oon toki
käyny TOSI kovan koulun läpi elämäni aikana ja ottanut opikseni,
mut pääpiirteittäin oon kuitenkin
ollu ainakin jollain tasolla onnellinen, mikä on tietenkin hyvä asia.
Viime vuonna kaikkein paras asia oli tietenkin tuon
ihanaisen miehen astuminen elämääni ja tietenkin
Netan haku sieltä Lapin perukoilta, joka sinänsä oli jo kokemus.
Nyt
oon muuttamassa
virallisesti yhteen rakkaani kanssa, enkä muista, milloin olisin ollut näin onnellinen. :)))
Vuosi 2008 oli aika rankka, niin henkisesti, kuin
fyysisestikkin, joten
tasapainoksi 2009 oli todella hieno vuosi.
Ai teinkö uuden vuoden lupauksia?? No tein, mutta ne jääköön
salaisuudeksi ainakin
toistaiseksi. ;)
Onnellista
Vuosikymmentä kaikille! (näin hieman myöhässä,
mut parempi,kun ei
millonkaan..)