24. syyskuuta 2009

Nuuksion ihanat maisemat!

Tänään meillä oli koulussa oikein kunnon retkipäivä. Läksimme Nuuksioon eli Pohjois-Espooseen kansallispuistoon ja päätin ottaa (opettajan siunauksella tietty) Netan mukaan, ettei toisen tarvitsisi olla koko päivää itekseen.

Taksimatka meni hyvin, Netta ei siis pissinyt tai tuhonnut mitään asiaan kuulumatonta ja oli muutenkin kiltisti. Lapset olivat innoissaan uudesta matkakaverista ja innokaina halusivat taluttaa neitiä.

Mie onnistuin (jälleen kerran) taittamaan nilkkani, onneksi en kuitenkaan niin pahasti etten olisi pystynyt kävelemään, vaikkakin vielä nyt illalla nilkka tuntuu aralta ja kipeältä.
Käveltiin neljä kilometriä yhteensä ja kaikki jaksoivat hienosti! :) Samu tuli koululta hakemaan Netan kotia syömään ja lepäämään ja neiti olikin kuulemma syönyt ja mennyt samantien nukkumaan sängyn alle ja nukkunut siellä monta monta tuntia.

Käytiin myöskin Ikeassa tänään työkaverini ja Samun kanssa. Mukaan tarttui Netalle pari pehmolelua ja lamppu keittiöön mm. ensi viikolla ajattelin käydä vihdoin ja viimein ostamassa jo kauan himoitsemani sohvan, jonka toivottavasti Netta jättää rauhaan (mikä on HYVIN epätodennäköistä, mutta toivossa on pirun hyvä elää..)

Yritän parantaa tapani ja kirjoittaa pikkusen useammin kun vain sillon tällön. Tietty kuviakin vois laittaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti