No niin, se olisi sunnuntai taas ja huomen aamuna reippaasti töihin takaisin, kohtaamaan uusia haasteita.
Yritin tänää myös pakata kamojani roskiksesta löytämiini ja kokoamiini pahvilaatikoihin, mutta ne olivat liian pieniä ja niitä oli aivan liian vähän. Huomenna uusi yritys siis.
Samu läks Pyhtäälle ja tulee keskiviikkona takaisin, joten Netta ja mie ollaan kahestaan muutama päivä, joista mie oon töissä kolme. Toivottavasti neiti pärjää radio seuranaan ja ruokaa tarjolla. onneksi miulla on suht lyhyitä päiviö tiiossa ja viikon päästä on tosiaan PALJON lyhyempi miunkin työmaatka.
Nyt hiljennyn joksikin aikaa, kun pakkaaminen ja työt ja Netta vie aikani viikolla. Mutta lupaan ilmoittaa itsestäni heti kun aikaa taas liikenee sen verran :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti