No jo on aikoihin eletty, että mie, joka en ikinä uskaltanu ees kuvitella itteeni blogia kirjottamassa kaikkien ihmisten nähen, niin nyt se sitten kävi! (Kiitos rakas ystäväni G).
Aloitin maanantaina uuden työn ja olen aivan pihalla (sanan varsinaisessa merkityksessä) Niiden lapsien kanssa. Tietenkin on kiva nähdä minkälaista on kehitysvammaisten lasten koulunkäynti ja miten se eroaa tavallisten lapsien koulusta. Mutta onneksi on ihan kiva työporukka, niin saa apua, jos ei ihan mee niin kuin oli suunnitellut jonkun lapsen kohdalla.
Netan kanssa on alkanut sujua ihan mukavasti. :) Ollaan nyt sitten kahestaan varmaan ekan kerran neidin elämässä ja heti kauhia kokeileminen mitä saa tehdä ja mitä ei, kun ei ole "isi" katsomassa. Niin ja koirahan oli miun nimissä...
Mutta tässä tällä erää, enköhän totu ajatukseen että kirjoitan blogia nettiin ja ala kirjoittamaan useamminkin tänne ;)
Ihana kun päätit aloittaa kirjoittamisen! Toivottavasti päivittelet ahkerasti. Niin miekin sitten tiiän mitä siulle kuuluu:)
VastaaPoista