Kävin tässä facebookissa ja rakkaani profiilissa. Pienen pieni pelko hiipi taas kerran miun mieleen, kun huomasin ne suukot ja halauksien määrän mitä siel oli lähetetty. Mie sain tasan yhden niistä.
Ehkä miun pelko on ihan turha (ainakin haluun uskoa niin), koska vasta viikko sit hän vanno ja lupas miulle, ettei oo jättämässä miuta tai ettei oo ketään toista. Mut mistä sen oikeesti tietää, kun mies on kuin seipään nielly koko viikon?? Se tulee huomenna aamupäivästä onneks kotia, tai siis miun luo..tai ainakin sanoi tulevansa.
Tää on typerää itselietsontaa tiedän, mut en pääse yli siitä pelosta mikä kalvaa miuta koko ajan, ett tämäkin, niin kuin ne aikasemmat (paitsi Jani) lähti ja jätti miut tyhjän päälle, enkä tiiä kestäisinkö sitä tuskaa ja yksinäisyyttä enää, kun en ole Ticostakaan toipunut (en tiedä, tulenko koskaan toipumaankaan)
Siis toivokaamme parasta ja todetkaamme että tämä mies on erillainen kun ne toiset ja että mie opin joskus hamassa tulevaisuudessa luottamaan ihmisiin, VARSINKIN miehiin.
Tosiasiahan on että oon rakastunut ehkä ekan kerran elämässäni, enkä haluu siitä luopua, en ainakaan ilma tappelua ja auta armias jos se mies pettää miuta...
Hyvää viikonloppua kaikille joka tapauksessa!
Mitä?! Onko moisia epäilyksiä ollut ilmassa?
VastaaPoistase saa selkäänsä jos jotain pahaa tapahtuu...