8. tammikuuta 2010

Pohtimisia yön pimeinä tunteina

Oon alkanu miettimään elämääni viime päivinä ja huomannu kui onnekas oon ollu. Oon toki käyny TOSI kovan koulun läpi elämäni aikana ja ottanut opikseni, mut pääpiirteittäin oon kuitenkin ollu ainakin jollain tasolla onnellinen, mikä on tietenkin hyvä asia.

Viime vuonna kaikkein paras asia oli tietenkin tuon ihanaisen miehen astuminen elämääni ja tietenkin Netan haku sieltä Lapin perukoilta, joka sinänsä oli jo kokemus.

Nyt oon muuttamassa virallisesti yhteen rakkaani kanssa, enkä muista, milloin olisin ollut näin onnellinen. :)))
Vuosi 2008 oli aika rankka, niin henkisesti, kuin fyysisestikkin, joten tasapainoksi 2009 oli todella hieno vuosi.

Ai teinkö uuden vuoden lupauksia?? No tein, mutta ne jääköön salaisuudeksi ainakin toistaiseksi. ;)

Onnellista Vuosikymmentä kaikille! (näin hieman myöhässä, mut parempi,kun ei millonkaan..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti