Otin siis yhteyttä Hecun asioita hoitavaan tahoon ja kerroin "meidän perheestä" ja sain siunauksen hakea herran Tallinnasta itselleni ja antaa hälle kodin. :))))
Voi sitä kummastelua Netalta, kun toin puolet isomman Hectorin meille kotiin. Mutta kaikki meni hyvin ja tällä hetkellä koirulit tuntuu olevan kuin paita ja peppu. x)
Kastroin Hecun ihan sen takia, ettei käy vahinkoja, kun tuo meitin neiti on SIINÄ iässä jo... huomenna muuten tasan 6kk... Juu, mutta meno on rauhoittunut hieman jo ja toivon mukaan rauhoittuu vielä entisestään, kunhan ikää tulee lisää molemmille hurtille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti